Гарантійне обслуговування техніки проводиться сервісним центром. Термін гарантії встановлюється на момент покупки виробу і вказаний в накладній на покупку товару. Обов'язково збережіть накладну! Будь ласка, перевіряйте працездатність товару при його отриманні. Зверніть увагу, що діагностику і ремонт товару проводить тільки сервісний центр, а не менеджери магазину. Гарантія на УФ і LED лампи поширюється на виробничий брак і дефекти, але не діє на змінні УФ лампи і світлодіоди, так як це витратний матеріал і термін служби лампочок залежить від експлуатації.
Як здати техніку на ремонт по гарантії?
- Продукцію, яка потребує ремонту, необхідно відправити нам компанією "Нова Пошта" (транспортні витрати оплачує відправник).
- У відправку потрібно вкласти копію накладної та супровідний лист з описом несправності в довільній формі, а також контактними даними покупця. Продукцію потрібно здати в чистому вигляді, і вона повинна мати індивідуальну упаковку.
- Ремонт продукції здійснюється протягом 14 робочих днів. При відсутності необхідних деталей можлива затримка на термін не більше 30 календарних днів.
Гарантійному обслуговуванню не підлягає
- Продукція з ушкодженнями, викликаними порушенням експлуатації, транспортування або зберігання.
- Продукція зі слідами несанкціонованого ремонту або стороннього втручання.
- Продукція з механічними пошкодженнями, пошкодженнями пожежею або іншими побутовими факторами.