Меню
Кошик

Гарантійний сервіс

Гарантійне обслуговування техніки проводиться сервісним центром. Термін гарантії встановлюється на момент покупки виробу і вказаний в накладній на покупку товару. Обов'язково збережіть накладну! Будь ласка, перевіряйте працездатність товару при його отриманні. Зверніть увагу, що діагностику і ремонт товару проводить тільки сервісний центр, а не менеджери магазину. Гарантія на УФ і LED лампи поширюється на виробничий брак і дефекти, але не діє на змінні УФ лампи і світлодіоди, так як це витратний матеріал і термін служби лампочок залежить від експлуатації.

Як здати техніку на ремонт по гарантії?

  1. Продукцію, яка потребує ремонту, необхідно відправити нам компанією "Нова Пошта" (транспортні витрати оплачує відправник).
  2. У відправку потрібно вкласти копію накладної та супровідний лист з описом несправності в довільній формі, а також контактними даними покупця. Продукцію потрібно здати в чистому вигляді, і вона повинна мати індивідуальну упаковку.
  3. Ремонт продукції здійснюється протягом 14 робочих днів. При відсутності необхідних деталей можлива затримка на термін не більше 30 календарних днів.

Гарантійному обслуговуванню не підлягає

  1. Продукція з ушкодженнями, викликаними порушенням експлуатації, транспортування або зберігання.
  2. Продукція зі слідами несанкціонованого ремонту або стороннього втручання.
  3. Продукція з механічними пошкодженнями, пошкодженнями пожежею або іншими побутовими факторами.